5/31/2011

Tysdagsgnål

Jau, so såg eg uti notti (natten) i går kveld og skimta eit og anna som stod til lengre nedi gata. Det var venteleg eit par. Eg kys (choose) å sjå meir. Sveitt er guten. Dei gjeng sakte mot einannan, trippar liksom og gjer det som om dei er usikre på kven den andre er. Eller på korleis den andre er — ven eller fiende? So bryt dei av gangen, stirar litt meir — mun tru dei ser meg ogso? Og so! Eit kyss! Guten stend att og flytjer på tunga, med kjerringi fer sin veg.

Det er soleis dei byter makka (amfetamin) i Oslo for tidi. Heilt uventa, pengar i nevane med alle stirar dumt på «kjærastane». Og trur godt.

Høyrt om kjærleiken, du? Ja, kjærleiken til speed. Leveransen der var til meg, ikkje honom — men eg lever over detta, mun eg tru. Som so mykje anna. Grip meg fatt i skjegget, set meg ned med papir og slipar litt meir tenner. I bak stend TV-en på og spreir kvitstøy i full breidde. Ei homle flyg so vidt gjennom rommet og bannar på meg med eg piskar blyanten mellom fingrane. Han kastar sylvarglans om heile seg, d'er noko merkeleg med herne pennen. Nokre bilar tutar, sikkert nok åt meg det au. Ei kjerring stend og gnålar for høgt i gangen. Det kunne like fullt vori kvitstøyten, tenkjer eg. Skriv detta ned:

Ein god deal med frekk stil.
— Dyret stirar ein mil
Tidleg på dagen og krampar i magen.
— Snutefan sag' 'n.

Ein skrott over betong og i morgon ei spalte.
The good ones die young. Det var ikkje halvt, det.


Helvete heller, eg kan ikkje selje detta. Meir kaffi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du lyt skriva ordi dine her.