5/28/2011

Helgekveld

So kom endeleg den kjære kveldsstundi me lengtar for. Eg fyrer opp eitkvart usømeleg tobakkemne i pipa mi. D'er helg.

I lokalet er det eit sjå av Riesling-glade fjortissveikjor, rikaste narrefantane i Oslo-staden — og meg. Lyt kje takke nei for single malt og soleis, det er mi lyte. Men di høgare dei finn seg i samfunnspyramiden, di fattigare er praten som breir i kring. Han gjeng mest inn på Reddit og Twitter. Jau, mest merkeleg er detta — når ein sit med folk og dei sit med mobilane sine heller enn å gjeva eit ord. Grådugt? Jau, kan hende, men eg lever for glaset med skotsk brunvatn. D'er likaste vatnet som er, og betre enn myrvatnet me — skandinavarane! — trekkjer opp og bryggjer øl utor.

Eg fær gjera mitt. Eit spel, ein narr hev eg gøymt attom hjerneskiva i lengre tid. Meir om slikt i morgon. Glugg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du lyt skriva ordi dine her.